czytanka

by

W związku z dość boleśnie i obleśnie widocznym brakiem linków czytanki, pokazującej się na blogspocie {gógle Inc.} informuję, że nie jest to moja wina, skrypt okienka czytanki działa prawidłowo, a kłopoty zaczęły się od masowej wizyty bota {automatu} zza oceanu, skanującego i katalogującego w czasie kilku minut całą witrynę.

Niezwłocznie po tych odwiedzinach kilka istotnych  funkcji, obsługiwanych przez zewnętrzne serwisy {skrypty java} przejściowo znikło, wróciło na trzy dni – i znikło permanentnie. Dwie najważniejsze to aktualna czytanka oraz komentarze disqus. Powtórzę: wbrew pozorom te usługi działają bez przerwy, bez zarzutu i bez kłopotu oraz bez żadnych zmian z mojej strony, a jednak witryna gógla ich nie wyświetla. Wnioski sobie wyciągnij we własnym zakresie, ja tymczasem podaję tu bieżącą czytankę.

 

 

 

Jedna odpowiedź to “czytanka”

  1. Bernard Korzeniewicz Says:

    Już myślałem, że przeglądarka mi padła…

Skomentuj

