Lesio robi w gacie w ogórkach odc.3

by

W tym odcinku: A-tem robi w gacie.

W następnym odcinku (oczekiwanym) wydarzy się coś mrożącego krew w żyłach. Albo będzie zapowiadana przez Kłamasa „rozmowa” albo nawet totalna anihilacja Lesia, który całkiem zniknie w czarnej dziurze internetu. Coś niedobrego się dzieje według Lesia. Z całą pewnością, swąd to potwierdza.

Jeśli myślicie, że Lesio się na darmo pocił przez week-end, to się mylicie. Pan bohater Lesio Kłamas się literalnie zesrał, bowiem, jak zauważyła Amelka, od dziś

domena a-tem.com

opisana w moim artykule jest na sprzedaż.

Ale to nie wszystko. W niedzielę była jeszcze na tej stronie piękna prezentacja we flashu firmy instalacji telefonii komórkowej Atem-Mauri, z lokalizacjami w kilku miastach – Gdynia, Warszawa, Katowice itp, nawet w Niemczech było, w kilku językach. No i znikło. Znaczy, że zepsułem panu Lesiowi tzw. przykrywkę i bardzo jest zły, dlatego będzie ze mną „rozmawiał”. Musi wizytówki zmienić itepe, a może nawet adres Mainz, Im Leimen spalony. No kurde szok. Był telefonista i się zapadł.

Czarna dziura ten internet, giną ludzie panie Leszku. Co to będzie panie Kłamasie?

Tagi: ,

komentarzy 18 to “Lesio robi w gacie w ogórkach odc.3”

  1. Darmo-bzdurkiewicz czyli hochsztaplerka w sosie patriotycznym « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/17/lesio-robi-w-gacie-w-ogorkach-odc-3/ Dodaj do ulubionych:LubięBe the first to like this. […]

  2. DEMONTAŻ FYMa czyli kpt. Sowa i przyjaciele « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/02/darmo-bzdurkiewicz-czyli-hochsztaplerka-w-sosie-patriotyczny… […]

  3. Telefonista.ru się pieni w ogórkach odc.2 « zezowaty Zorro Says:

    […] forsy: kryzys finanse i złoto « Darmo Bzdurkiewicz się pieni w ogórkach odc.1 Lesio robi w gacie w ogórkach odc.3 […]

  4. Rafał B. Says:

    Czy masz screenshoty z witryny a-tem.com? („piękna prezentacja we flashu firmy instalacji telefonii komórkowej Atem-Mauri”).

    W cache googla nie mogłem znaleźć. Będę wdzięczny za zamieszczenie.

    • manekino Says:

      i nie znajdziesz. robots.txt blokował crawlery na tej witrynie
      samo w sobie mówi, co to za „firma” była

      • Rafał B. Says:

        a może dałoby się zrobić jakieś screeny z pozostałości w cache Twojej przeglądarki (Flash?)
        Mam nadzieję że nie masz mi za złe, że się dopytuję. Ale chyba mnie rozumiesz.

        • manekino Says:

          rozumiem doskonale, chcesz kolego, żebym dla ciebie grzebał w śmietniku, bo ty łaskawie napiszesz jakiegoś sensacyjnego scoopa, nie mówiąc mi nawet dziękuję
          na to ja ci powiem – dziękuję – z góry
          nie będę tracił czasu na grzebanie w śmieciah po atemku, leję na niego parabolicznie

          możesz zacytować z podaniem źródła to, co napisano
          mi wystarcza to, co wykazałem, a mianowicie że

          1. Lesio Kłamas zrobił w gacie
          2. Witrynka firmowa przed kilkoma dniami była czynna, a została zamknięta po moim artykule
          3. Witrynka blokowała odwiedziny crawlerów (wyszukiwarek), dlatego nie ma jej kopii w necie

          Powyższe twierdzenia są substancjalne, można łatwo sprawdzić w powszechnie dostępnych netowych publikacjach [to wiadomość dla twojego papugi]

        • Rafał B. Says:

          Ech, to nie zrozumiałeś. Nie piszę nigdzie, komentuję od wielkiego dzwonu (raz na parę miesięcy) i nie mam zamiaru cytować „sensacyjnych scoopów” czy w inny sposób przywłaszczać sobie Twojej pracy, którą szanuję. Papugi nie mam.

          Po prostu zachowuje sceptycyzm.

          Piszesz:
          Witrynka firmowa przed kilkoma dniami była czynna, a została zamknięta po moim artykule.

          Potrzebuję bardziej przekonywujących dowodów na to, że taka strona istniała. Tobie słowo p. Kurtyki nie wystarczyło, chciałeś zdjęć.
          Screeny miałyby dla mnie większą wartość niż czysty tekst. Choć dump tekstu z tej strony też byłby ciekawy. Jeśli możesz – wrzuć coś, proszę, jeśli nie – daj wskazówkę jak znaleźć. Wnioskuję z Twojej wypowiedzi że można to sprawdzić za pomocą powszechnie dostępnych zasobów, chętnie je poznam (rozumiem chodzi o inne niż wymienione w ostatnich wpisach).

          pozdrawiam

        • manekino Says:

          dowody są podane w linkach, stoi tam napisane, to co ja ująłem po polsku; spytaj jakiegoś webmastera, supervisora od unixa albo kogo tam chcesz, to ci potwierdzi. To nie ja mam udowodnić że to nieprawda, bo podałem dowody – to do ciebie należy wykazać, że dowody są fałszywe, albo źle przeczytałem – tak między nami, nie za bardzo wygodny jesteś – mam ci tu szybki kurs 4 semestrów internetu zafundować? dowody podano, a że nie kumasz, to niem moje kalosze, ja nie jestem szaman od przekonywania. była, zlikwidowano, robots.txt zablokowane, serwer na apaczu jest w cronos cały czas postawiony, tylko zablokowano wyjście na świat, domenka jest na sprzedaż – WSZYSTKO STOI NAPISANE DUŻYMI LITERAMI, no comprende amigo? noto kurs komputerowy, pozdrawiam

  5. parabuch Says:

    Z firmą Atem-Mauri nie jest do końca, jak piszesz. Prawdą jest, że w Gdyni jest Atem działający między innymi na rynku budownictwa infrastruktury telefonii komórkowej. Ale na pewno nie jest to Atem-Mauri.

    • manekino Says:

      prawdą jest, że w niedzielę na a-tem.com była prezentacja atem-mauri
      oraz prawdą jest, że lesio zrobił w gacie i tę witrynkę skasował
      to napisałem, a co się dzieje w Gdyni wiem
      lesio jest z tym powiązany
      powstrzymałbym się przed kategorycznymi stwierdzeniami typu – na pewno
      co ty wiesz na pewno? kim jesteś, aby kategorycznie cokolwiek twierdzić o lesiu, który robi w gacie
      przedtem strasząc internautów i wyciągając jakieś kryminalne zarzuty prosto z bazaru, w duecie z zapienioną gwiazdką prowincjonalnej żurnalii z czasów świetności jaruzela?
      tak tylko pytam, bo fakty podałem
      one nie są dalece kompletne, ale podane są prawdziwe, a nie zmyślone
      Atem-mauri zapewne istniała tylko w głowie lesia, jako przykrywka jego fantazji, legenda do działalności, bo w żadnym formalnym rejestrze nie widniała, poza a-tem.com, którą zdmuchnęła moja interwencja
      jeden wirtualny lesio mniej, za chwilę pojawi sie inny awatar

  6. balonista Says:

    Witam.FYM(?) w komentarzach pod sławetną notką z 22.06 parokrotnie wręcz natarczywie domaga się od komentujących,by się ujawnili.Jest to uderzająco zbieżne do natarczywości w tym temacie A-tema po 22.06.FYM(?)pisze w pewnym momencie o TORze,Odebrałem to jako grożenie piszącym na blogu,coś w stylu===Nie pomoże wam nawet TOR,i tak was namierzymy. Po tym,jak przeczytałem liścik A-tema do Intheclouds i Amelki /ależ ten typ jest napuszony/,tym bardziej wskazuje to na jego umaczane paluszki-właśnie ze względu na niepowtarzalny styl-w całej tej robótce.Może i te nowe teksty pisze stary FYM,ale konspekt jest A-tema.

  7. WHOIS Lesio atemcom w ogórkach odc.4 « zezowaty Zorro Says:

    […] zezowaty Zorro czyli ratowanie forsy: kryzys finanse i złoto « Lesio robi w gacie w ogórkach odc.3 […]

  8. Lesio otwiera PPP, czyli podziemne ogórki odc.5 « zezowaty Zorro Says:

    […] przeszkadza wielkim konspiratorom smród wokół gaci Atemka, w które ostatnio był narobił, ani wzdęty patriotycznie do rozpuku, fałszywy jak moneta […]

  9. Ze zero! czyli lesio kasuje zezorra w ogórkach odc.6 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/17/lesio-robi-w-gacie-w-ogorkach-odc-3/ […]

  10. Jeden zero! czyli zezor kopie lesia w ogórka odc.7 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/17/lesio-robi-w-gacie-w-ogorkach-odc-3/ […]

  11. Dwa zero! czyli jak lesio czatuje w ogórkach odc.8 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/17/lesio-robi-w-gacie-w-ogorkach-odc-3/ […]

  12. Wielki tfurca czyli co gógle wie o lesiu w ogórkach odc.9 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/17/lesio-robi-w-gacie-w-ogorkach-odc-3/ […]

Skomentuj

