Darmo Bzdurkiewicz się pieni w ogórkach odc.1

by

W tym odcinku: Atem twierdzi że nie jest Atem, Bzdurkiewicz się przyłącza w wielkim wzdęciu, pisze płomienne orędzie do publicznego obnażenia intheclouds. W następnym odcinku (oczekiwanym): striptease i publiczny pręgierz.

Re: wzywam Clouds do podania danych adresowych
intheclouds to  Joanna M Wiórkiewicz

Przesyłam do wiadomości bcc to all my contacts.

W tej chwili to Pani mi ubliża. Pozwoli Pani więc, że będę miała paru świadków przed tym nieziemskim sądem z Pani nieziemskim adwokatem:

I życzę Pani wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia – właśnie dlatego, że lubię kiedy to szczęście rykoszetem do mnie wraca;)

Naj;

itc

—————————-

On 14 lipiec 2012 at 12:54 AM, prix@hushmail.com wrote:
Bez obaw. Adwokat już pomyślał. Tymczasem pani woli błotem zza węgla. Jak pani guru. Zafajdane tchórzostwo.
Czy naprawdę jest pani tak głupia, żeby nie rozumieć, ze każde czynione Zło odbija się rykoszetem i wraca do nadawcy?

Zal mi pani, mała tchórzliwa hipokrytko. Zapłaci pani za to wysoką cenę. Wyższą, niżby jej zażądal jakikolwiek ziemski sąd.

JMW

—————————-

On Saturday, July 14, 2012 at 12:45 AM, intheclouds wrote:
Proszę Pani;

A gdzie w moim wpisie widnieje Pani nazwisko?

Ja o Pani przecież nawet w malutkim kawałku nie napisałam.

Proszę się zastanowić, czy pod właściwy adres Pani swoje żale wylewa. Adwokat też niech pomyśli:)

Wciąż pozdrawiam serdecznie:)

itc

—————————-

On 14 lipiec 2012 at 12:38 AM, prix@hushmail.com wrote:
Pani wpis na pa ni blogu w Salonie24 oraz NE.
Ostatni raz wzywam do dobrowolnego podania danych. Reszta przez mojego adwokata.
JMW

—————————-

On Saturday, July 14, 2012 at 12:33 AM, intheclouds wrote:
Proszę o skany moich wypowiedzi, oszczerczych, jak Pani twierdzi. W przeciwnym wypadku proszę sobie dać spokój.

Pzdr.

itc

—————————-

On 14 lipiec 2012 at 12:19 AM, prix@hushmail.com wrote:
>Nie wiem skąd takie zainteresowanie moją osobą.

Doprawdy? Czyżby tak daleko posunięty  nagły debilizm? A może wczesny Alzheimer?
Pani rozpowszechnia oszczerstwa na mój temat i dlatego zamierzam o tym porozmawiać z panią przed niezawisłym sadem. Proszę je udowodnić. To przecież proste, nieprawdaż? Może pani powołać świadków do woli.

JMW

—————————-

On Saturday, July 14, 2012 at 12:02 AM, intheclouds wrote:
Również Szanowna Pani;

Nie wiem skąd takie zainteresowanie moją osobą. W drugą stronę nigdy tego zainteresowania nie było, więc nie bardzo rozumiem. Proszę o wyjaśnienie.

Proszę o wskazanie choć jednej mojej publicznej wypowiedzi, w której poruszyłam Panią osobiście – z imienia i nazwiska. Z tego, co pamiętam, to nawet „małpką” się do Pani nie odezwałam.

Jeżeli jest Pani tak zainteresowana moją osobą, wystarczyło poprosić o zdjęcie, po prostu. Wysłałabym z pozdrowieniami:)

Wciąż z pozdrowieniami, choć bez zdjęcia:)

intheclouds

—————————-

On 13 lipiec 2012 at 10:09 PM, prix@hushmail.com wrote:

Szanowna Pani,

jeżeli rzeczywiście szuka pani Prawdy, to poszukajmy jej obie przed sądem. Szkoda, ze nie zapytała mnie pani wprost o to, jakim i czyim jestem agentem. Ja chętnie odpowiadam na pytania wszelkiego autoramentu i na swój temat jestem niepodważalnym źródłem wiarygodnych  wiadomości. Do tego zawsze trzeźwym w odróżnieniu od pani innych informatorów. I oprócz tego zawsze szczerym. Pani woli obrzucać błotem zza węgła skryta za nickiem. Jak bezpiecznie!
Wzywam panią do podania mi swoich danych osobowo-adresowych. I wtedy będzie Pani do spółki z pani kumplem i kumpelką w stanie udowodnić mnie i reszcie świata publicznie rzucone oszczerstwa.  Po pozytywnym dla pani rozstrzygnięciu będzie pani mogła publikować na mój temat co się pani żywnie spodoba. Mogę być agentem pierwszej klasy do sześcianu. Na razie nic o tym nie wiem. Musi mnie jednak przekonać osoba lub instytucja z autorytetem i oparta o prawo rzymskie. Do tej pory nie odpuszczę. List ten przesyłam FYmowi do wiadomości, a Panią uważam za bezwiednego, lub świadomego uczestnika zorganizowanej akcji dezawuowania polskiej prawicy.
Po „Laleczce” i „Amelce”,zajmuje Pani trzecie miejsce na moim prywatnym podium Hanby Smolenskiej. Gratuluje. Daleko pani zajdzie.

Joanna M. Wiorkiewicz

—————————-

On Friday, July 13, 2012 at 9:16 PM, A Tem <atemcom@gmail.com> wrote:
Proszę Państwa,

Jestem osiągalny, niektórym z Was dobrze znany a poza tym zupełnie zwyczajny. Kto chce, ten może porozmawiać ze mną osobiście. Z jednym wyjątkiem – zerka zezorka, który popełnił błąd: zmyślił zbiór bajek. Nic z tego, co twierdzi na własnym wordpresowym blogu, nie zgadza się z faktami; próbowałem to przeczytać, ale nie udało mi się wyjść poza zmyśloną „rozmowę telefoniczną”. Sam zezór pewnie chciałby być „wielkim agentem” ale widocznie mu się nóżka podwinęła. To teraz my rozejrzymy się za oszustem, za pankiem ungenkiem.

Pozdrawiam, i proszę o przemyślaną reakcję na jego prowokację – nie dajmy się takim małym szujkom ani zawładnąć, ani zwariować.

———————————————————————————————-

Tagi:

komentarzy 13 to “Darmo Bzdurkiewicz się pieni w ogórkach odc.1”

  1. amelka222 Says:

    Dopóki JMW nie uzasadni swoich ataków i nie poda konkretnych przykładów naruszania jej dóbr osobistych i rzekomego „obrzucania jej błotem” przez Intheclouds i przeze mnie oraz dopóki nie zmieni retoryki, w której padają obraźliwe epitety (głupia, debilna itp.), nie ma sensu z nią w ogóle rozmawiać. Zakładam, że JMW może również celowo prowokować i zaostrzać sytuację, chcąc coś przy okazji dodatkowo ugrać.
    Nie dawałabym się wciągać tę grę.
    Pozdrawiam Was Oboje.

    • manekino Says:

      my oboje cenimy u Mozarta oraz Vivaldiego
      a sami cenimy obój u Corellego
      taki zbój cenił obój na zabój

      nie bój, to obój
      – opój! opój! i złodziej!
      każdy opój to złodziej!
      zbój

  2. amelka222 Says:

    🙂
    uwielbiam brzmienie oboju, tak samo jak Albinoni

  3. Darmo-bzdurkiewicz czyli hochsztaplerka w sosie patriotycznym « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/14/darmo-bzdurkiewicz-sie-pieni-w-ogorkach-odc-1/ […]

  4. DEMONTAŻ FYMa czyli kpt. Sowa i przyjaciele « zezowaty Zorro Says:

    […] finanse i złoto « Darmo-bzdurkiewicz czyli hochsztaplerka w sosie patriotycznym Darmo Bzdurkiewicz się pieni w ogórkach odc.1 […]

  5. Telefonista.ru się pieni w ogórkach odc.2 « zezowaty Zorro Says:

    […] Zorro czyli ratowanie forsy: kryzys finanse i złoto « Darmo Bzdurkiewicz się pieni w ogórkach odc.1 Lesio robi w gacie w ogórkach odc.3 […]

  6. Lesio robi w gacie w ogórkach odc.3 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/02/darmo-bzdurkiewicz-czyli-hochsztaplerka-w-sosie-patriotyczny… […]

  7. WHOIS Lesio atemcom w ogórkach odc.4 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/02/darmo-bzdurkiewicz-czyli-hochsztaplerka-w-sosie-patriotyczny… […]

  8. Lesio otwiera PPP, czyli podziemne ogórki odc.5 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/02/darmo-bzdurkiewicz-czyli-hochsztaplerka-w-sosie-patriotyczny… […]

  9. Ze zero! czyli lesio kasuje zezorra w ogórkach odc.6 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/14/darmo-bzdurkiewicz-sie-pieni-w-ogorkach-odc-1/ […]

  10. Jeden zero! czyli zezor kopie lesia w ogórka odc.7 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/14/darmo-bzdurkiewicz-sie-pieni-w-ogorkach-odc-1/ […]

  11. Dwa zero! czyli jak lesio czatuje w ogórkach odc.8 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/14/darmo-bzdurkiewicz-sie-pieni-w-ogorkach-odc-1/ […]

  12. Wielki tfurca czyli co gógle wie o lesiu w ogórkach odc.9 « zezowaty Zorro Says:

    […] https://zezorro.wordpress.com/2012/07/14/darmo-bzdurkiewicz-sie-pieni-w-ogorkach-odc-1/ […]

Skomentuj

