Cenzor 2.0, czyli e-commerce

by

nożyczki do cięciaSytuacja jest napięta, oj jest napięta. Niektórzy mówią nawet o powrocie cenzury. Wiadomości w internecie znikają, jak po zderzeniu z antymaterią.
Wpis został przeniesiony

Reklamy

Tagi:

Komentarze 4 to “Cenzor 2.0, czyli e-commerce”

  1. ECB może się zawalić, tako rzecze Roubini « zezowaty Zorro Says:

    […] zezowaty Zorro czyli ratowanie forsy: kryzys finanse i złoto « Cenzor 2.0, czyli e-commerce […]

  2. HansKlos Says:

    Najlepiej działa autocenzura. Skoro Kuczyński, a ostatnio nawet Gwiazdowski potrafia wyciąc posty, bo brakuje im argumentów na merytoryczna dyskusję, a potem zasłaniaja się dla przykładu tym, że porównanie Obamy i Hitlera jest niedopuszczalne;-) A porównanie Obamy do Stalina już jest?

    Skoro jakis interes maja blogierzy, aby wycinać posty, to tym bardziej taki interes mają wydawcy, a my źle pojmujemy role wydawców. Prasa w końcu nie jest od przekazywania informacji, ale od publikowania reklam;-)

  3. Spisek czarnych sił czyli terroryści z drugiej strony « zezowaty Zorro Says:

    […] leży, giełda leży. Wszyscy leżymy. Trochę w tym pomogłem, wskazując na jaskrawe przykłady pospiesznej cenzury, bądź sterowanych zręcznie przecieków. Tłumaczę […]

  4. scenic Says:

    Korwin Mikke juz od wielu lat postuluje wyegzekwowanie zakaz sprzedaży wiązanej jaka jest wciskanie reklam razem z gazetą za która się płaci. Utrzymały by się gazety piszące to co ludziom konieczne do życia (a więc w dłuz szej perspektywie – prawdę) Nie było by problemu autocenzury/ nacisków na wydawnictwa.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: